Yeni Fotoğraf Yayınlandı

Yeni Fotoğraf Yayınlandı

Eğer sitemi takip ediyorsanız yeni bir site açtığımı ve bu sitede çektiğim fotoğrafları hikayeleri ile birlikte paylaşacağımı söylediğimi hatırlarsınız. Bu sitenin adını duyurmuştum. Linkden yazıma ve buradan da Fotoğraf Hikayeleri siteme ulaşabilirsiniz.

Yeni sitemde bir de yeni yayınım var buna da bakmanızı öneririm. Oldukça güzel bir fotoğrafı nasıl çektiğimi ve çekerken nasıl insanlarla iletişim kurduğumu anlattığım bu yazımı umarım okursunuz ve ilginizi çeker. Yazı ya direkt olarak ulaşmak isterseniz buradan yazının linkine ulaşabilirsiniz.

Her şeyi tüm çıplaklığı ile anlatmaya çalıştığımı söylemek isterim. Bunun haricinde bu yayınım pek teknik ayrıntı içermiyor. Yani kullandığım objektif, odak uzunluğu, ISO vs. vs. Ama sonraki yayınlarımda bu ayrıntılara da yer vereceğimden emin olabilirsiniz. Her ne kadar fotoğrafın içselleştirilmesi ve anlam yüklü bir hal alması benim için daha önemli olsa da bu tür ayrıntıları merak edenler mutlaka olacaktır diye düşünüyorum.

Bu yayınım oldukça kısa oldu. Az yazdım ama öz yazdığıma inanıyorum.

Ne sıklıkla fotoğraf yayınlayacağım derseniz; en az haftada bir diyebilirim. Ancak bundan çok daha sık yayın yapma amacında olduğumu da belirtmek isterim. Sürekli fotoğraf çekiyorum ve daha sık yayın yapma olanağına sahibim. Zaman buldukça oldukça sık bir şekilde yayın yapacağımdan şüpheniz olmasın.

Son yaptığım yayında estetik olarak güzel tabir edilebilecek bir fotoğrafımı yayınlamaya özen gösterdim. Özellikle hikayesi biraz daha enteresan sayılabilecek bir fotoğraf seçtim. Bundan sonra da yayınlayacağım fotoğrafları seçerken bu şekilde seçmeye özen göstereceğim. Bunda da amacım fotoğrafa bakan kişinin fotoğrafı daha çok içselleştirmesini sağlamak tabi ki.

Eğer yeni sitemi ziyaret ederseniz yorumlarınızı ve beğenilerinizi eksik etmeyin lütfen. Tabi yazılarımı paylaşırsanız da çok sevineceğim bir gerçek.

Yazımdan biraz alıntı yaparak bu paylaşımın sonuna gelelim isterseniz…

Fotoğrafı, “yalnız koltuklar fotoğraf hikayesini” Ankara Kalesinde çekmiştim. Uzun yıllar önceydi. Kimsenin oralara gitmediği, insanların oralarda gezmediği sadece hayat mücadelesi veren insanların olduğu zamanlar… Şimdiyse turistik bir yer halini aldı. Ancak insanlar hala yaşamaya devam ediyor. Gelir kaynakları da artık turizm denebilir. Bölgedeki pek çok yer, konak, ev, açık alan insanların oturup bir şeyler yiyebilecekleri kafeler veya lokantalar halini almış.

 

Bir Cevap Yazın

