Çektiğim Fotoğrafları Paylaştığım Yeni Bir Site

Çektiğim Fotoğrafları Paylaştığım Yeni Bir Site

Uzun süredir fotoğraf çekiyorum. Hem de çok uzun süredir. Ancak bunları paylaştığım pek bir yer göremezsiniz. Aslında hiç göremezsiniz çünkü yok. En azından şimdiye kadar böyleydi. Artık çektiğim fotoğrafları hikayeleri, çekim teknikleri, diğer küçük ayrıntılarıyla paylaştığım yeni bir internet sitesi açmaya karar verdim.

Deneyimlerimi, başımdan geçenleri, insanlarla nasıl iletişim kurup fotoğraflarını çektiğimi anlatacağım. Fotoğraf çekmeye gittiğim yerlerin özelliklerini fotoğraflarla beraber anlatacağım.

Şu zamana kadar pek çok fotoğraf çektim, pek çok yer dolaştım. Kimsenin girmeye cesaret edemediği yerlere girip fotoğraflar çektim. Bu çabamda aldığım fotoğraf eğitiminin büyük faydasını gördüm ve aldığım eğit’mi kendi iç görüm ile birleştirdim. Böylece fotoğraflarımı estetik kılmaya çalıştığım kadar kendimi de anlatmış oldum. Tüm bu çabamdaki amaç toplumsal kaygılar hissederek attığım adımlardı ve bunun için de oldukça fazla çabaladım.

Şuan gezdiğiniz bu site pazarlama alanındaki deneyimlerimi, gözlemlerimi anlattığım bir site. Yani burada sadece açtığım bu yeni sitenin duyurusunu yapmakla yetineceğim. Yeni sitemi gezmek ve çektiğim fotoğraflara hikayeleri ile beraber güzel bir seyre dalmak isterseniz http://ortaakarsu.blogspot.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.

Hakkımda kısmını ziyaret ederek de benim ve fotoğraf geçmişim ile ilgili daha çok bilgiye ulaşabilirsiniz.

Özet olarak şöyle izah edersem;

Beş yıldan fazla süre fotoğraf eğitimi ve fotoğrafçılık yaptım. Kamu yararına çalışan dernek  statüsündeki büyük bir dernekte İleri fotoğrafçılık, Dijital Fotoğraf işleme, Giriş Seviye Fotoğraf(1. Kur Fotoğraf Eğitimi) derslerinde hazır bulundum. Artık fotoğraf eğitimi alanında sadece özel ders vermekteyim.

Bu küçük yazı da hakkımda kısmından alıntıdır. Benimle ilgili daha çok bilgiye ulaşmak için sitemi ziyaret etmeniz faydalı olabilir. Bunun yanında daha çok yaptığım işlere odaklanmanız beni mutlu edecektir.

Bitirirken; her fotoğrafın kendine özel bir hikayesi olduğunu düşündüğümü söylemem gerek. Ben deklanşöre bastığımda sadece o karedeki şeyler değil. O kareye gitmemi sağlayan yoldaki her şeyi aklıma kazırım. Bu yüzden o kare çekilirken üzerimdeki giysiden ayakkabıma yapışan sakıza, yanımdan geçen adamdan damdaki kediye kadar her şeyi hatırlarım. Bir fotoğraf ona bakan kişi için kadraj dışındaki her şeyin silinmesi iken benim için bir çeşit kara kutudur. Bu yüzden size de bilinmeyene hoş geldiniz demek gerektiğini düşünüyorum.

One thought on “Çektiğim Fotoğrafları Paylaştığım Yeni Bir Site

Bir Cevap Yazın

