Kendi Tasarımım Takı Modelleri

Kendi Tasarımım Takı Modelleri

Kendi yapmış olduğum ve şirketimizde satışı olan bazı kolye modellerini sizlerle paylaşmak istedim.

Kazablanka Güneşi adını verdiğim bu kolye modeli, tel sarma tekniği ile yaptım ve sonrasında özel cilası ile parlattım. Kazablanka Güneşi‘ni daha yakından inceleyin.

Kalsedon Taşlı bu kolyeyi yine tel sarma tekniği ile yaptım ve özel olarak tasarladım. Kalsedon Taşlı Kolye‘yi daha yakından inceleyin. Ayrıca bu kolyeye gremerini ve yapısının tamamını kendim kurmuş olduğum yapay dil olan Höşcürce’de “güzel” anlamına gelen Gobcur’un yani “güzelin gözü” adını da ayrıca verdim.

Nakkase tamamiyle güvenli bir ödeme sistemi içerir. Marka tescili bana; A. Buğra Ortaakarsu’na aittir. Her türlü işleminiz hem kişisel hem de kurumsal güvencem altındadır.
Tasarımların ve modellerin tüm hakkı sakldır. Ve bana aittir. Kendi üretimlerim ve tasarımlarımdır.

Bir Cevap Yazın

